15 sept. 2014

Nestworking - marcă înregistrată ;)

Coaching transformaţional în comunicarea cu sine şi cu ceilalţi.
Metoda Inner Game şi tehnici de tip open innovation group.

1 an, 10 aNtreliere, mulţi-mulţi ciripitori şi zburători!
When me they fly, I am the wings, Ralph Waldo Emerson
Şiiiiii cel mai apreciat conţinut în cel mai mare program de leadership.

Aici, diplome bulk.. buluc :)



Aici, cum am ajuns.. ''cuvânt cheie'' - alături de alte cuvinte pe care participanţii le-au menţionat în formularele de feedback; destul de repede, cam după al 3-lea atelier:)



Aici, o imagine - ca să nu mai scriu 973 de cuvinte despre ce se întâmplă în primul modul.
Aşa, acum, că am împlinit un an, zic să beneficiem de acest instrument - pe care tocmai l-am terminat de şlefuit, instrument care ne permite să conştientizăm dintr-o privire..î n c o t r o?!



Depinde de noi dacă lăsăm centrul de greutate să pice mai ales în stânga sau mai ales în dreapta.
Depinde de noi dacă ne mişcăm înapoi - sau ne mişcăm stând pe loc! -, sau ne mişcăm înainte.
Hai înainte!

Mărturisesc că îmi e drag şi cu drag am gândit şi făcut acest aNtrelier - nume dat de sEmpatizantul Călin, de la atelier: loc în care practici ce vrei să înveţi şi faci lucruri - lucruri vizibile, ţie şi celorlalţi, şi antrenament: coaching, acel 99% transpiraţie ale lui Edison, sau cele 10000 de ore de practică atentă, conştientă, a activităţii în care vrei să performezi, de care vorbea Malcolm Gladwell in Excepţionalii.

Da. Conform binecunosctei perspective mintea şi corpul sunt un sistem, pot spune că ''S-a bucurat inima mea şi s-a veselit limba mea, şi chiar şi corpul se odihneşte întru nădejde''.
Anunţăm din vreme când începem un alt atelier!
Dacă ştiţi oameni cărora le-ar bucura inima şi le-ar veseli limba, şi nonverbal, şi paraverbal şi verbal - well! Mersi.
Vorba unui beneficiar:
După atelier, am scris un email de mulţumire şi organizatorului - simţeam nevoia să mai mulţumesc cuiva :)