15 sept. 2014

''Abia aştept modulul 2* şi mă gândesc să îl refac pe acesta''

Am încercat să aplic ce am învăţat - incredibil, funcţionează!

Am pus in practica si am avut rezultate, bunicele la inceput 
iar in decursul celor 2 ani pot spune ca foarte bune.

· Cand m-am înscris la acest atelier eram într-o perioadă în care îmi doream să mă reinventez. Toate orele petrecute alături de Magda Bunea și de colegi m-au ajutat să îmi construiesc o altă perspectivă și să am puterea și tehnicile necesare pentru a schimba ceva. (Valeria Tudor, The House PR)

· Un atelier valoros, cu concepte aplicate, multă practică, multă descoperire de sine și lucru cu sine. Pare ușor, dar nu e:) Recomand acest atelier tuturor celor care vor să se (re)descopere, să înțeleagă și alte perspective ale comunicării, să interacționeze cu oameni frumoși. Mulțumesc, Magda! (Camelia Dumitru, Vodafone) 

· Am facut destule cursuri de comunicare și am citit multe cărți, dar acesta este clar un curs practic, ești motivat și susținut de către coach și colegi să aplici cunoștințele în viața de zi cu zi. Pe principiul, teoria ca teoria, dar practica ne omoară. Abia aștept cursul nr. 2 și mă gândesc mai încolo să îl refac pe acesta. Mulțumesc Magdei și colegilor pentru tot sprijinul și susținerea.(Laura)

· Magda te duce pe aceeaşi stradă pe care o ştii deja, dar descoperi tot felul de abordări şi soluţii neaşteptate. (Matei Vadim, Director Creativ)

· Atelierul m-a făcut să conștientizez anumite patternuri în comunicare (a mea și a altora) și mi-a dat dorința să schimb ceva, să nu las lucrurile pradă obișnuinței. M-a făcut mai atentă la cei din jur. Mi-a adus aminte cât de important este nonverbalul și mi-a revelat niște lucruri despre mine (de exemplu, că transmit prea multe prin nonverbal). Magda este o minunată, e o bucurie să o vezi comunicând, și te face să-ți dorești să fii și tu așa. (Miruna)

· Mi-am dat seama că părinţii mei m-au învăţat să fiu mai mult copil, decât om. Şi e bine să fii şi om din când în când. Şi nu mai pot de dragul Magdei când văd cum poate să ne înSeteze de la o întâlnire la alta să fim mai atenţi – deci mai deştepţi, mai buni, mai noi (şi adjectiv, şi pronume personal).(Ramona)

· Am învățat să prețuiesc mai mult pe cei din jur, dar și pe mine. Magda mi-a indicat niște poteci ale mele către mine, astfel încât în fiecare zi descopăr lucruri noi despre mine. Învăț că e atât de greu să MĂ schimb încât nici nu mai îndrăznesc să pretind de la ALȚII să se schimbe! Î: Atelierul de comunicare? R: O revelație!

· De la fiecare întâlnire am plecat cu sentimentul copleșitor că totul este (sic!) bine. Pentru că mi-am reamintit ce uitasem (prin nefolosire) despre mine și despre ceilalți. Pentru că ceea ce am învățat mi-a desenat înainte un lung șir de uși ce abia așteaptă să fie deschise. (Adriana Savu)

*Modulul 2 este concentrat pe comunicare în scris şi conversaţională: cum să ai efectul dorit prin conţinutul transmis - scris sau oral



Atelierele open sunt organizate de către Revista de Povestiri
Informaţii la 0732 009 198