6 ian. 2018

”The Business Inside?”


Este titlul contribuției mele editoriale la un super volum - necesar, dar, culmea! (aș putea zice, obișnuiți cum suntem noi pe aci să anunțăm că facem fără să și facem) realizat, și nu oricum, ci la standarde internaționale.

Iaca opul ajuns și in mediul academic: The Golden Book of Romanian Public Relations a ajuns la Biblioteca Centrala Universitara, la catedra de Relatii Publice de la SNSPA si de la Litere si la ARRP

               
(c) DC Communication

Nu încetez să o admir pe Dana Oancea, sufletul, mintea și inima, deci omul!, care a adus în realitate acest adevărat compendiu de bune practici - cartea conține 95 campanii premiate în 15 ani de PR Award Romania, în toate domeniile relațiilor publice, precum și insight-uri valoroase asupra industriei comunicării dinspre prezent și dinspre viitor. Am fost extrem de onorată să fac parte dintre cei numai 54 de profesioniști invitați să scrie ce cred ei, din perspectiva experienței profesionale proprii. Contribuția mea la viitor se referă! Iată aci o poză cu Dana și cu viitorul de față :)


Mai multe despre carte și cum poate fi cumpărată, citiți AICI