28 sept. 2015

''În fine, nici nu vreau sa mai zic ca e greu, am constatat ca empatia e ceva de o mie de ori mai rar decat mi-am imaginat.''


Simina, multi te stim, esti prezenta chiar si in absenta noastra. Cat timp iti ia Revista de Povestiri si cat iti da inapoi din ce ti-a luat?

Hi hi hi. Din timpul in care sunt treaza imi ia cam 80%, ba chiar 90%. Din seri, din weekenduri, de pe unde poate. Imi da inapoi timpul povestirilor, ca orice lume literara in care, daca intri, e ca si cum traiesti mai multe vieti. Imi da mandrie, oameni, bucurie, dar nu stiu cum s-ar masura ele in timp. In calitatea timpului, cred.

Citiţi mai departe ce spune un om curajos şi atent la vremea lui -  interviul aci:


Chiar dacă Revista de Povestiri nu mai apare, ideea proiectului e vie prin alte forme de manifestare - atelierele creative şi educative: scriere - ficţiune şi SF, şi, nou de tot, un atelier de poezie!, scenaristică, comunicare şi coaching, caligrafie, argumentare şi... practica de a deveni un cititor mai bun: clubul de lectură şi proiectul interactiv ''Pop-up stories''

So, pop-up! :)