8 nov. 2013

"Am aflat că nu ştiam ceea ce credeam că ştiu"


Atelierul de comunicare a ajuns la a treia generație, vă așteptăm să faceți parte din ea!

Dacă vreți să știți ce le-a adus bun atelierului celor care l-au urmat, iată:
Ediția a II-a:
  • Conștientizarea.
  • Am învățat să prețuiesc mai mult pe cei din jur, dar și pe mine. Magda mi-a indicat niște poteci ale mele către mine, astfel încât în fiecare zi descopăr lucruri noi despre mine. Învăț că e atât de greu să MĂ schimb încât nici nu mai îndrăznesc să pretind de la ALȚII să se schimbe! Î: Atelierul de comunicare? R: O revelație!
  • Am devenit mai atentă, mai receptivă la ce e în jurul meu.
  • De la fiecare întâlnire am plecat cu sentimentul copleșitor că totul este (sic!) bine. Pentru că mi-am reamintit ce uitasem (prin nefolosire) despre mine și despre ceilalți. Pentru că ceea ce am învățat mi-a desenat înainte un lung șir de uși ce abia așteaptă să fie deschise. (Adriana Savu)
  • Am aflat că nu știam ceea ce credeam că știu. (Lucian Mărgărit)
S-au deschis înscrierile la NESTworking!