1 iun. 2013

Tu cu cine faci reading? ;-)


            De Ziua Copilului, împreună cu
Revista de Povestiri, acest copil recent al literaturii -
dar nu al "omului recent", în sensul lui H.-R. Patapievieci,
ci al omului viitor, cel care vrea să spună ca şi Revista:
sa fim mandri de noi. Hai!
În fine. Tu cu cine faci reading?!

E ceea ce am postat pe FB, 
cu îndemnul de a ajunge la standul lor de la Bookfest -
e îndemnul de a cumpăra Revista de Povestiri.
Pentru că poţi să ai încredere în ea - 
pentru că poţi să ai încredere în tine!
Urmând calcul cunoscutei reclame 
(pentru cunoscuta bancă :)
”tu cu cine faci banking?) ) 
ai zice că e o butadă  - o inconsistenţă.
Ei bine, nu!, în cazul acestui proiect cultural,
”tu cu cine faci reading?”
descrie exact o consistenţă - unică, aş zice, 
printre multele promisiuni culturale româneşti -
între ceea ce afirmă:

”Revista de Povestiri stimulează o lectură participativă, o complicitate creativă a cititorului – zâmbetul, recunoașterea în ideile din text, exercițiul de interpretare și continuare în gândurile proprii.”

şi ceea ce face Revista de Povestiri:
- susţine lectura/reading - vezi maratonul de lectura, cu sprijinul metrorex;
- validează bucuria de a citi/reading recompensând-o;
(oamenii aceştia nu dau 100 de reviste gratuite înainte de lansarea unui număr, 
ei dau 100 de reviste-premii oamenilor care citesc, şi pe care echipa din jurul Revistei de Povestiri îi caută cu atenţie, răbdare şi efort)
- sunt prezenţi la zeci de evenimente pe parcursul unui an, cu mare consum uman şi financiar, pentru a promova bunătatea lecturii  /reading pentru viaţa fiecăruia.

Noi ce facem pentru bunătate?!
              „Cum putem ajuta?”
o întrebare din interviul un pic trist de aici:
nu-mi pasa cat de codas la oras o sa fim, vreau sa fim la oras

Despre efectul social vizat de Revistă şi de comunitatea din jurul ei, şi despre cum puteţi susţine proiectul, prin abonare, dar chiar şi prin postarea unui banner pe blog sau pagină de FB,
aici: bobârnac