23 aug. 2017

As a professional... nestworker :)


În una dintre primele postări de pe blog, acum 9 ani!, răspunsul la întrebarea: Ce pot sa fac pentru tine? era Coaching! Postarea, scurtă, se numea ”As a professional coach”, și o puteți citi aici.

De 4 ani, la întrebarea ”Ce pot să fac pentru tine?”, răspunsul e Nestworking :)
O activitate în care ne ocupăm mai aplicat tot de pre-dispoziția fiecărui om de a fi bucuros că trăiește viața lui, de a o conduce spre înaintea lui/ei. Nestworking te ajută să te miști încotro vrei!


Pentru organizații, ”sunați” aici - there is a door...
Pentru... mișcare personală (sic!), am configurat în colaborare cu Asociația Brain Fitness, un workshop open, limitat la cîteva ediții pe an, și numai cu 9 ocupanți per cuib. Sunt multe motive să veniți, așa cum am constatat aici - Pentru ce venim la NESTworking. Înscrierile la atelierul public se pot face aici - read more.


......................................
Primim mesaje minunate după fiecare atelier. Dar cel mai frumos îmi pare acesta, prin care aflăm că NESTworking este un curs de fericire! Desigur, ne-a bucurat și că are efect similar cu cel organizat de o celebreă universitate americană. Mulțumim, fericiți :)
Cursul The Science of Happiness (University of California, Berkeley) ”m-a și reorientat, mi-a mutat atenția pe niște obiceiuri/observații pe care le pierdusem pe drum. La fel cum a făcut, în iunie, atelierul de comunicare cu Magda Bunea. Topirea gheții a început atunci :) Am avut revelația că tot un atelier de fericire e, doar că altfel structurat.” (de aici)