20 ian. 2017

NESTworking în 2017 ”în loc de încerc îmi zic încep, și, ce să vezi!, chiar încep!”

Se întâmplă ceva extraordinar: comunicarea! ;-)

Am incercat sa aplic ce am invata la curs. Incredibil merge!
Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ies din “harta” si sa-i tratez pe toti oamenii din jur ca fiind OK. Si asertivitatea functioneaza! Oamenii din jur se simt mult mai bine cand aud altceva decat “probleme”, “nu pot”, “este imposibil” si altele din aceeasi categorie.

Cristian

Avem multe astfel de testimoniale de pe parcursul celor 3 ani de când am lansat NESTworking. Sunt peste 250 de persoane care au participat la atelierul nostru de coaching în comunicarea cu sine și, pe cale de consecință, în comunicarea cu ceilalalți. Și toți au afirmat că:
- le-a crescut încrederea în ei și
- se simt mai inteligenți pentru că
- sunt mai în controlul vieții lor și
- sesizează mai multe opțiuni de a răspunde adecvat unei situații de viață problematice, fie personale, fie profesională
- au conversații mai plăcute (pentru că eficace!) cu... ”significant others”: parteneri, șefi, dar și cu copiii sau părinții
- se simt confortabil când vine vorba să ofere feedback (care a început să ia formă de feed forward!)
 NESTworking a fost apreciat drept cel mai bun format de antrenare din multe altele (sub licenţă internaţională!), în cadrul Leadership Summer Academy organizat de Teach for Romania: citiţi aici - mai lung: Însoţind cu admiraţie. Mai pe scurt: ''cel mai frumos curs la care am participat in viata mea'' (Anca), ''Şi după 15 luni îmi aduc aminte lucruri pe care le pot folosi'' (Silvia)

NESTworking este un format de învățare de tip triple loop learning:


Faptul că chiar e un program de acest tip e certificat de rezultatul că absolvenți ai atelierului devin ei înșiși ”nestworkeri” pentru grupul social din care fac parte. Iar asta dovedește că au avut loc schimbări la nivelul ”cine sunt”, nu numai la nivelurile ”ce gândesc” sau ”ce fac”, niveluri la care se produc schimbări în urma unor procese de antrenare bunișoare. (Zic asta, pentru că, din păcate, în multe cazuri, așa-zisul coaching lasă doar impresii - mai plăcute sau mai puțin plăcute.)

Insist să țin NESTworking și în format open, prin partenerul Brain Fitness/Revista de Povestiri și Club Revdepov. Îl menținem la un nivel de preț accesibil pentru publicul larg pentru că credem că a comunica viabil e o condiție absolut necesară unei societăți viabile.

Primul atelier începe pe 30 ianuarie.
Inscrieri aici: Cel mai liked atelier
Hai să trecem de la ”încerc” la ”încep”!
Atenție! Sunt numai 9 locuri, pentru că învățarea e o chestiune de respect față de fiecare persoană.