8 nov. 2016

”Coaching Network” - 5 ani de când am gândit și realizat prima revistă în limba română dedicată coachingului


.... și, din păcate, 4 ani de când nu a mai apărut.

A fost un proiect ambițios, vorba unui cititor. Au apărut doar două numere - al treilea e la mine in calculator. Primul poate fi citit pe issu . com, aici.


 
Îmi amintesc cu plăcere acel noiembrie 2011 când făceam cuprinsul, așezam conținutul astfel încât să ofere o structură consistentă de învățare pentru publicul din nișa profesională - coachi, HR, management, dar și un prilej de reflecție și de început de explorare personală pentru oameni preocupați de dezvoltare, de cultivare - GROW înseamnă și asta - a talentelor și punctelor forte.

 

Stabileam rubrici,căutam titluri care să provoace cadrul de referință al cititorului, să fie catchy - aci preocuparea mea pentru publicitate s-a dovedit foarte utilă. Încă zâmbesc la editorialul atipic, căruia i-am dat un titlu de a cărui subtilitate (mvai :) ) mă tem că s-au ”prins”prea puțini.

 

Antrenorul românesc era o aluzie la numele primei ambarcațiuni românești, de pe vremea lui Ștefan cel Mare - Pânzarul moldovenesc. Revista se dorea a fi un vânt bun pentru frumoasa călătorie a coachului român. Mno. Din păcate, între timp, multe vânturi (sic!) pe piața de coci-pentru-că-poci...