5 mar. 2016

NESTworking - un cuib în care probezi (sic!) instrumente ca să fii mai autentic în relaţia cu tine


''Inainte de atelierul de comunicare cu Magda, nu eram atat de atenta la mesajul nonverbal pe care il transmit, voit sau nu. Ulterior, prin discutiile avute si exercitiile facute la atelier -in cuib- am inteles ca putem schimba modul in care comunicam verbal sau nu. Putem alege, in fiecare moment.''

''M-a facut constienta de faptul ca, daca am o problema de comunicare cu cineva, trebuie sa ma concentrez la cum sa imi schimb eu abordarea si nu la cum as vrea sa se poarte celalalt. De multe ori imi iroseam energia pt cauze pierdute :) ''
Cristina Micu

''Participarea la atelierul de comunicare mi-a oferit perspective noi asupra unor situatii din viata mea. M-a ajutat sa fiu mai atenta si mai receptiva la mesajele celorlalti, comunicate verbal si mai ales nonverbal. Ascult mai atent si cu interes atunci cand cineva imi spune ceva. In concluzie, mi-a fost foarte util faptul ca am primit instrumente de care sa ma pot folosi oricand am nevoie in comunicarea cu altii, dar si cu mine.''

''Pentru mine, o mai mare incredere in mine si o deschidere fata de cei din jur care au si remarcat asta. Am aflat mai multe despre mine si m-am simtit incurajata sa aflu si eu lucruri despre altii. Daca ar fi sa rezum in cateva cuvinte, o relatie autentica cu mine si cu cei apropiati si o incredere mai mare in mine fata de cei mai putin apropiati. Si am invatat sa zambesc mai mult :) ''

''Magda Bunea – face parte din acele putine intalniri din viata cu oameni pe care-ti pare rau ca nu i-ai cunoscut mai demult si care au darul de a-ti ramane mereu in suflet. Are darul de a crea un mediu cald, deschis, prietenesc in care fiecaruia ii este permis sa se descopere si sa se integeze foarte usor inca de la primele intalniri. Are abilitatea data doar celor cu minte ascutita si sufletul de aur de a intelege profunzimea “situatiilor” si apoi cu respect, maiestrie si umor sa te asiste discret in cresterea ta urmand a-ti lua zborul din cuib increzator in fortele tale gata sa explorezi si sa depasesti noi limite precum pescarusul Livingston.''
Mirela Buduroiu

 Alte păreri despre ''proba'' NESTworkingului aici - cred că avem cât de o broşurică :)
 http://coaching2success.blogspot.ro/2015/05/azi-e-ziua-de-recomandari.html

NESTworking chiar este o formă de învăţare pentru viitor.


Pentru înscrierea la formatul open, pe unul din cele doar 9 locuri, aici:
www.revdepov.ro/ateliere/NESTworking 

Pentru programe NESTworking în organizaţii, vă invităm să îi scrieţi Siminei, la adresa din link-ul de mai sus. 
Despre efectul NESTworking în firme:
Magda Bunea’s „NESTworking” is the best team communication training that I have ever experienced. Magda’s approach allows team members to understand themselves and to truly integrate concepts explored during the workshops in their day-to-day interactions. Almost 1 year after initially participating in Magda’s workshop, its effects are still evident in our team interactions. I recommend that all teams participate in a NESTworking to improve communication and overall interaction. 

John Soleanicov, CEO Teach for Romania