27 oct. 2015

Atenţia nu e ca bunătatea - care e ca frumuseţea :)


Probabil - adică se poate dovedi! - că NESTworking este una din rarele formate de learning&development cu cei mai puţini participanţi admişi. Pentru că nu este despre bani pentru furnizor ci despre atenţie şi sprijin pentru cei care caută să fie altfel, să facă lucrurile altfel. Nu cred în nimic multitasking - s-a şi dovedit că e o variantă necâştigătoare. Cu atât mai puţin, nu cred în formate*.. ''multipeople''!

Atenţia nu e ca bunătatea - care e ca.. frumuseţea** :)
Spun în atelierele mele că bunătatea, chiar dacă se distribuie, nu se împarte. Adică, dacă eşti bun cu ceilalţi - şi cu tine! -, bunătatea nu ţi se împuţinează, ea e tot timpul întreagă.
Atenţia scade prin distribuire: cu cât mai multe direcţii, cu atât mai puţină atenţie la om. 

Procesele de dezvoltare de tip self-actualization suscită atenţie dinspre cel ce oferă cadrul învăţării la persoana care învaţă, şi nu mai invers - cum adesea se crede. De altfel, dezvoltarea presupune atenţie mărită la tine şi la context, astfel că persoana care te acompaniază are un rol important şi prin felul în care modelează (aplică el însuşi) atenţia ca valoare necesară în orice demers de creştere.

Oamenii care au fost la NESTworking raportează că este un atelier care te face mai deştept - în ambele perspective ale cuvântului românesc: mai inteligent (găseşti soluţii la situaţii care îţi păreau imposibil de rezolvat) şi mai.. treaz, mai alert, atent la tine, la ceilalţi, la context.


NESTworking e un mediu de practică a posibilităţilor de sine. Pentru că eşti însoţit de atenţia şi încrederea tuturor, probezi, alegi şi antrenezi firea pe care ţi-o doreşti. Atelierul este deschis şi publicului larg - pentru a afla datele la care vă puteţi înscrie, urmăriţi pagina www.revdepov.ro/nestworking, dedicată workshop-ului nostru de către partenerul nostru BRAIN FITNESS


...................
*''American self-help movement is not only as ineffective in achieving its goals, but also as socially harmful. (..) 80 percent of self-help and motivational customers are repeat customers and they keep coming back whether the program worked for them or not''. Steve Salerno, Sham: How the Self-Help Movement Made America Helpless.
**''Frumuseţea trebuie să fe ca lumina, un bun care se distribuie fără să se împartă.'' Constantin Noica, citat de Gabriel Liiceanu în Jurnalul de la Păltiniş