15 mai 2015

random kindness (sic!)

Prezentarea pentru Cărtureşti - onorată de invitaţia lor de a susţine un atelier din seria ''Vitamina CE? Întrebări de luat acasă'' 

 






Muncesc de aproape 30 de ani și îmi place să spun că am viitorul... în spate - am lucrat la el ca Brâncuși la socluri. În 2011 am făcut singura revistă din România dedicată coaching-ului, dar prima dată am folosit cuvîntul în lucrarea de licență în electronică medicală. După ani de training în comunicare, am facut design-ul unui atelier frumos - Nestworking™, care s-a dovedit foarte eficace – participanții sînt bucuroși*. Și eu. Da, sînt un om bucuros. Pregătindu-te să fii coach, ceea ce dezvolți cel mai mult e „obiceiul” de a găsi perspective noi asupra lucrurilor, perspective care să înlesnească o reconfigurare mai bună a modului în care trăiești, gîndești, simți, faci și te bucuri de ceea ce ești.
Pe foarte scurt despre Inner Game - video









*Citiţi cam cât de bucuroşi pe aici:
''Workshop-urile m-au ajutat sa invat, dar Nestworking m-a facut sa ma descopar''
 Da, aceasta e marea diferenţăîn raport cu orice alt program de leaarning: după NESTworking chiar faci ce eşti făcut (sic!) să faci.