2 mai 2015

Atelier de scriere creativă pentru românii de oriunde!

Sunt deschise înscrierile pentru a treia ediţie. 
Mai ştiţi vorba lui Nichita Stănescu: ''Limba română este patria mea'' Haideţi să o (re)cunoaştem ;)
 
''Așteptăm iepuri cu pălărie din orice pădure a lumii la atelierul cu Florin Iaru, prin Google Hangouts. 
Termenul până la care primim povestiri pentru preselecție e 20 mai.'' - a zis organizatorul

Un feedback:
  • A fost o experiență care a detaliat și a comprimat în același timp. Niciodată nu știai ce te așteaptă. Am învățat să scriu și să citesc. Am ajuns să înțeleg ce scriu. În sfârșit, când scriu ceva îmi dau seama pe unde mă aflu. Aceste repere nu le-am avut. Am avut ocazia să discutăm, să analizăm povestirile colegilor de grupă, astfel am fost și în bucătăria și în sufrageria textului. Comunicarea, surpriza temelor, observațiile, criticile, sfaturile, trucurile, încurajările, discuțiile, interpretările, glumele, seriozitatea, răbdarea și, nu în ultimul rând, hotărârea de a rămâne în joc până la capăt. Acestea s-au petrecut în grupa atelieronline2 a lui Florin.

 Mai multe, dat si informaţii despre înscrire, în link-ul de mai jos:

Florin Iaru antrenează prin Google Hangouts scriitorii care nu locuiesc în București. Atelier cu preselecție, în grup de 9.
REVISTADEPOVESTIRI.RO