9 ian. 2015

Ce iti poate aduce curiozitatea?

 ''Mintea tânără. Cred că asta se păstrează rămânând curios şi bucuros de lume şi de tine.''

Cum am început să mă simt om important!
Ca să ştiţi, zic.
Mersi, Revisto, te pricepi, domnule!


Magda Bunea coordonează atelierul de comunicare NESTworking, care a ajuns la ediția a 3-a, și la care vă invităm să vă înscrieți până vineri, 15 noiembrie*
Am profitat de prilej să o întrebăm tot felul de lucruri, iar ea ne-a răspuns frumos-frumos.
Mă uit deseori la oameni pe stradă și mă întreb cum și-au pierdut aerul tineresc. Tu nu l-ai pierdut. Cum ai făcut?
Am lansat în atelierele de comunicare pe care le ţin un acronim pentru atenţie, empatie, respect – AERul comunicării, i-am zis. La tinereţe, „aerul” e foarte sănătos: cred că toate trei sunt la maxim, apoi ne lăsăm amagiţi de viaţă – dezamăgirea e o mare amăgire, de fapt – şi nu mai trăim când… trăim, ci într-o aşteptare, aşteptarea „să se termine”: ziua de lucru, anul la acel job, toţi anii de muncă. E tare păgubos să aştepţi să se termine ceva ce se termină oricum, care nu depinde de tine. Te antrenezi să nu mai faci lucruri, îţi anihilezi ceea ce în analiză tranzacţională se numeşte „starea de copil liber”. E starea de energie, de creativitate, de creştere. Eu ies extrem de creativă la toate testele, şi ies şi la… iveală :).

Să ştii că mi-a plăcut cum ai zis tu că Revista de Povestiri se adresează celor cu mintea tânără. Cred că asta se păstrează rămânând curios şi bucuros de lume şi de tine. De posibilităţi şi de creştere. Şi cred că e vorba şi de curajul să fii cine eşti. Cineva m-a întrebat: „Tu chiar trăieşti cum vrei să fii? Că aşa pare!” Aşa e.
Mai departe, aici, in interviu.

Mai mult despre curiozitate in acest articol: In search of curiosity 

* intre timp, atelierul a ajuns la editia a 12-a :) - incepe pe 2 februarie,
inscrierile se fac la simina at revistadepovestiri. ro