24 nov. 2014

Un interviu la trei capete ;)



Trei pe trei biciclete - fiecare singur pe drumul lui
Un interviu la trei capete… de lume :)
Alina Ene, 
Radu Diaconescu, 
Iulian Angheluţă
 
Asa era titlul original al interviului cu aceşti trei oameni minunaţi - ''unul şi unul şi una'', cum a comentat Alina pe pagina ei de facebook.

Întrebările le-am pus în august şi m-a emoţionat tare că oamenii ăştia extraordinari citeau ce le scrisesem cu aceiaşi ochi cu care vedeau ceea ce eu - şi majoritatea dintre noi! - nu vom vedea niciodată...

Îi mulţumesc mult lui Iulian că s-a gândit să îmi zică să îi întreb! În spiritul coaching-ului pe care îl practic, am pus numai întrebări la care nu ştiam răspunsul. Aş putea spune ''am scos frumosul din ei'', dar e clar de tot că frumosul lor e al lor - ''la purtător'', cum se spune, şi mult ne vom bucura mai departe de purtarea.. lor :)

Toate răspunsurile şi toate pozele le găsiţi în interviul publicat ieri în România liberă.
trei-pe-trei-biciclete--fiecare-singur-pe-drumul-lui