17 oct. 2014

La ce mă refer..

Ce bucurie să găsesc ieri, 16, pe pagina lor de FB, aşa o postare a oamenilor minunaţi de la această echipă mică, dar extrem de tenace şi curoajoasă.
I-am cunoscut în primăvară - mai întâi, echipa a poposit în.. chiar cuibul ei - practic, a crescut şi şi-a crescut propriul cuib: Nestworking s-a desfăşurat on the job. Şi..''ai avut o influenţă semnificativă asupra echipei'', mi s-a spus.
Apoi, în vară, i-am cunoscut pe supra-selectaţii şi selecţii teachers, şi am lucrat cot la cot. (Oups! a se observa că asta este o zicere care reflectă - şi îndeamnă! - la egalitate, încredere, ownership).
Se vedea cum nestworking funcţiona deja pe parcurs - ei aveau ore la şcoală în prima parte a zilei, ore la care am mers şi eu ''la asistenţă'', fapt ce m-a ajutat să fac learning-ul şi mai sticky, vorba modelului meu în învăţare experienţială, Roger Greenaway.
Se vedea că Nestworking funcţionează, dar, recunosc, nu m-am aşteptat să mi se spună că a fost apreciat de către sEmpaticii utilizatori drept cel mai de folos content la evaluarea rezultatelor celor şase săptămâni de Leadership Summer Academy, în care au fost prezente programe cunoscute de pe piaţa de training şi personal development.
Ei bine, la acest efect mă refer când vorbesc despre Nestworking.
Mulţumesc, teachers, că aţi formulat aşa de bine - precis şi frumos - acest ''la ce mă refer'' :) 
Sunteţi dascăli adevăraţi, doamnelor şi domnilor!
 
Teach for Romania shared a link.
"La ce te referi?" este una dintre întrebările cheie în orice situație de comunicare dificilă, pe care am învățat-o, printre multe și neprețuite alte lucruri, de la trainerul și coach-ul nostru, Magda Bunea. Dacă aveți întrebări, nelămuriri, neclarități - despre orice, aveți toate șansele să găsiți răspunsul în voi înșivă cu ajutorul Magdei. Recomandăm cu mare drag resursele disponibile pe blogul ei!