13 mar. 2014

Super-puterea şi.. puiul ei :)


aşaaa
aşa au zburat din cuibul nambăr 5 :))
ei, nu!, nu devii superman, dar esti mai constient si atent la ce super-puteri ai
îţi aminteşti de ele - şi le foloseşti curajos şi cu folos!

(imaginea e de aci: superbird http://lansingwbu.blogspot ro)
Cand m-am inscris la acest atelier eram intr-o perioada in care imi doream sa ma reinventez. Toate orele petrecute alaturi de Magda Bunea si de colegi m-au ajutat sa imi construiesc o alta perspectiva si sa am puterea si tehnicile necesare pentru a schimba ceva.

Increderea in sine a fost un obiectiv - insa cel mai important aspect este ca acest curs mi-a oferit "insight" asupra unor intrebari "fara raspuns" din viata mea personala si consider asta ca fiind un castig real si "palpabil". Multumesc.

Intotdeauna esti adus fix in cercurile de oameni de care ai nevoie pentru a-ti mai misca niste rotite uitate sau a-ti aduce la suprafata parti mai putin angelice care se cer imblanzite.. Asa ca, la "antrelierul" Magdei nu ai nicio sansa sa nu fi inspirat de oameni, cuvinte, carti, ras, joaca, teme, voie buna, dar mai ales de vocea care te indeamna sa iubesti si sa faci ce vrei ;)

Am facut destule cursuri de comunicare si am citit multe carti, dar acesta este clar un curs practic, esti motivat si sustinut de catre coach si colegi sa aplici cunostintele in viata de zi cu zi. Pe principiul, teoria ca teoria, dar practica ne omoara. Abia astept cursul nr. 2 si ma gandesc mai incolo sa il refac pe acesta. Multumesc Magdei si colegilor pentru tot sprijinul si sustinerea.


Pentru atelierul care începe pe 27 martie, avem acest anunţ pe pagina de FB a evenimentului:

• Deadline înscrieri 25 martie
• Pentru înscriere, mail cu motivația la simina@revistadepovestiri.ro; 9 locuri
• Detalii http://www.revistadepovestiri.ro/coaching/

Dacă simți că ai de pierdut pentru că ești mai retras, te temi că interacțiunile cu ceilalți ar putea merge prost, nu ai încredere în tine, sau poate ești prea vorbăreț și nu reușești să te structurezi, ți se reproșează că nu știi să asculți, în orice caz, dacă simți că ai anumite pattern-uri în care aluneci și nu poți ieși din ele, te așteptăm la NESTworking.

Coachingul nu e terapie, nu e mentorat, nu e training. E o ureche care pune întrebări, am zice noi. 
Ze coach te ascultă, îți pune întrebări, iar tu ajungi să conștientizezi anumite lucruri, să le observi, să le regândești. Să le faci altfel.

Așa cum scria și tatăl coachingului, Tim Gallwey, atenția concentrată asupra unui comportament 
pe care vrei să-l schimbi e suficientă ca să îl îmbunătățească. 
Știm ce spunem, am tradus 2 cărți ale lui Tim în română (semnat, Magda și Simina). 
Hai la atelier să aflăm mai multe!