13 nov. 2013

Se întâmplă ceva extraordinar: comunicarea! * ;-)


Am incercat sa aplic ce am invata la curs. Incredibil merge!
Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ies din “harta” si sa-i tratez pe toti oamenii din jur ca fiind OK.
Si asertivitatea functioneaza! Oamenii din jur se simt mult mai bine cand aud altceva decat “probleme”, “nu pot”, “este imposibil” si altele din aceeasi categorie.
Cristian


imagine de aici: s3.amazonaws.com

Nu v-am spus direct, dar sunt convins ca stiti ca faceti parte din aceia care fac diferenta. Adica zi de zi ai de lucru cu tot felul de personaje (stiu ca "Toti oamenii sunt OK") si ai impresia ca lumea a luat-o razna. Si intr-o zi, cu totul neasteptat, te intalnesti cu cineva si spui: "Ecce homo".
Bogdan

Dupa cursul cu tine s-a intamplat ceva interesant. Pana acum, lunea era zi de cosmar. Ideea ca incepe o saptamana de lucru, ca ma duc iar la munca, imi crea o stare de disconfort. Cred ca si figura ]mi-era acra rau. Ei, de marti imi trecea. Lunea era un prag greu de trecut. Acum chiar vin de placere. Stiu ce am de facut (nu ca inainte nu stiam), dar ma raportez altfel. (..)
Si toate astea se intampla pt ca am fost la un curs de comunicare tinut de tine. Si iti multumesc din nou pt ca mi-ai oferit sansa sa descopar o alta eu. O cautam de ceva vreme, dar nu aveam "harta" catre mine. (..)
Trebuie sa iti dau un feed-back. Au citit mailul pe care l-am modificat împreună cu tine, si avem maine intalnire cu ei. Ne primesc la discutii. Este extraordinar. De 6 luni ne chinuim si uite ca pana la urma am reusit.
Elena

Atelierul m-a făcut să conștientizez anumite patternuri în comunicare (a mea și a altora) și mi-a dat dorința să schimb ceva, să nu las lucrurile pradă obișnuinței. M-a făcut mai atentă la cei din jur. Mi-a adus aminte cât de important este nonverbalul și mi-a revelat niște lucruri despre mine (de exemplu, că transmit prea multe prin nonverbal). Magda este o minunată, e o bucurie să o vezi comunicând, și te face să-ți dorești să fii și tu așa.
Miruna

Din prima zi a cursului viata s-a schimbat inspre bine. Iti multumesc, inca o data, pentru faptul ca ai ales sa faci un curs asa cum ai simtit ca trebuie mai bine. Daca profesorii pe care i-am avut in scoala ar fi depus macar jumatate din efortul depus de tine cred ca am fi fost cu totii mai fericiti.
Constantin

....................

Dacă vreţi să vi se întâmple...* ;-), vă aştept în cuib!
NESTworking atelier de comunicare editia a treia 
NESTworking este un format condensat de învăţare, cu tehnici specifice pentru a asigura ceea ce se numeşte ''coaching transformaţional''. Conţinutul şi structura provin dintr-un training de comunicare pentru oamenii de pe piaţa de capital - cursul respectiv a fost aşa de solicitat de către participanţi (se făceau liste de aşteptare!), încât numărul programat aproape că s-a dublat! Aici, un testimonial al Asociaţiei Brokerilor, alaturi de unul al unei doamne care a participat la workshop, profesor de comunicare la o facultate de profil.

Later edit (2016!): niuuuuu, între timp am ajuns la..ediţia 20 și ceva :) veniţi aici!
Şi NESTworking a fost apreciat drept cel mai bun format de antrenare din multe altele (sub licenţă internaţională!), în cadrul Leadership Summer Academy organizat de Teach for Romania: citiţi aici - mai lung: Însoţind cu admiraţie. Mai pe scurt: ''cel mai frumos curs la care am participat in viata mea'' (Anca), ''Şi după 15 luni îmi aduc aminte lucruri pe care le pot folosi'' (Silvia)

Și mai ”later edit” (2017): nu mai știm câte ateliere am făcut :) Cert e că în grupul de antrenare de pe Facebook sunt peste 200 de membri - și continuăm să adăugăm. Dar, ca urmare a unor proiecte în organizații mari, am redus numărul atelierelor open, pentru publicul larg, la numai patru ediții pe an. Datele de începere a atelierelor sunt afișate pe site-ul organizatorului nostru drag - Revista de Povestiri.Rezervă-ți din timp unul din cele numai 9 locuri! Între timp, beneficiarii ne-au făcut să acceptăm (sic!) că NESTworking e un format de creștere nu numai a inteligenței emoționale, dar și a celei cognitive! Take that, ca să zic așa :)