25 nov. 2013

Cum mă comunic (despre calitatea prezenţei)



E vorba şi de curajul să fii cine eşti.
Şi de capacitatea de a te transmite prin cuvinte -
prin alegerea lor, prin aşezarea în frază,
prin conţinut, prin valorile pe care le afirmi trăindu-le.

Cineva m-a întrebat:
„Tu chiar trăieşti cum vrei să fii? Că aşa pare!”
Aşa e.
Din interviul de aci:
Cum nu mi-am pierdut.. AER-ul! ;)

Iată şi două comunicări şi efectele lor:
o vizuală şi o auditivă :)

"Asa te imaginam mereu..."
Irina N., o dragă prietenă pe FB, despre poza de profil,
nu ne cunoaştem, dar ne citim :) 

"Eram sigur că tu eşti! 
Am auzit vocea şi mi-am zis că trebuie că ea e Magda."
Viorel P., un admirabil în ale training-ului,
la o conferinţă de coaching, 
nu ne cunoşteam dar ne citeam :)

Un master coach canadian mi-a scris,
după un schimb scurt de mesaje pe e-mail:
"You must be a good coach 
because of the quality of your presence"