25 sept. 2013

NESTworking 1, feedback-ul participanţilor

.....a sunat cam așa:
  • Am mai multă încredere în mine şi sunt mai puţin judgmental. A fost o experienţă FOARTE FOARTE plăcută.
  • Un atelier valoros, cu concepte aplicate, multă practică, multă descoperire de sine și lucru cu sine. Pare ușor, dar nu e:) Recomand acest atelier tuturor celor care vor să se (re)descopere, să înțeleagă și alte perspective ale comunicării, să interacționeze cu oameni frumoși. Mulțumesc, Magda! (Camelia)
  • Atelierul m-a făcut să conștientizez anumite patternuri în comunicare (a mea și a altora) și mi-a dat dorința să schimb ceva, să nu las lucrurile pradă obișnuinței. M-a făcut mai atentă la cei din jur. Mi-a adus aminte cât de important este nonverbalul și mi-a revelat niște lucruri despre mine (de exemplu, că transmit prea multe prin nonverbal). Magda este o minunată, e o bucurie să o vezi comunicând, și te face să-ți dorești să fii și tu așa. (Miruna)
  • Mi-am dat seama că părinţii mei m-au învăţat să fiu mai mult copil, decât om. Şi e bine să fii şi om din când în când. Şi nu mai pot de dragul Magdei când văd cum poate să ne înSeteze de la o întâlnire la alta să fim mai atenţi – deci mai deştepţi, mai buni, mai noi (şi adjectiv, şi pronume personal).
şiiiiiiii NESTworking 2, aici:

http://www.revistadepovestiri.ro/nestworking2/