25 sept. 2013

Despre învăţarea în cuibar :)


Bădie Mihai, 
nu pot să uit acele nopți albe 
când hoinăream prin Ciric si Aroneanu, 
fără pic de gânduri rele, 
dar din dragostea cea mare pentru Ieșul nostru uitat 
si părăsit de toți. 
Și dimineața când ne întorceam la cuibar, 
blagosloviți de aghiazma cea fără de prihană si atât iertătoare 
a Tincăi, care ne primea cu alai, 
parcă cine știe ce nelegiuire am făptuit și noi.
Cu toată dragostea,
Ionică
Ieși, 1877, decembre



Am terminat alaltăieri prima serie de antrenament NESTworking.
Azi Cristina S. a postat aceasta minunată scrisoare
a lui Creangă către Eminescu.

M-am bucurat mult să găsesc cuvântul cuibar,
şi fără pic de gânduri rele.
Aşa au fost şi oamenii care au fost la antrenament -
şi ei au avut ceva de mers de colo colo,
de la job la atelierul de comunicare, apoi acasă.

Au învăţat să fie mai atenţi la ei înşişi şi la ceilalţi,
au învăţat ca o echipă, practicând deschiderea, sprijinul reciproc,
orientarea pe acţiune, atenţia şi feedforward -
prin aplicarea combinată de team coaching şi
coaching individual pentru îmbunătăţirea acestora.
Ca în orice intervenţie de coaching,
este de la sine înţeles demersul de creare a unui mediu de comunicare
ce asigură siguranţă psihologică şi 'unconditional regard',
altfel dialogul este superficial şi rezultatul lui derizoriu.

Atelierul s-a terminat, dar învăţarea continuă :)
Comunicăm pe email despre atenţia la... variabilele esenţiale!
:)

E bine.
Iată ce am primit, direct:
"Pentru mine a fost un mare castig si o mare bucurie. 
Intalniri de genul acesta ma umplu de energie si de bine. 
Un motiv cat se poate de egoist, dar "works for me" :)
Iti multumesc ca esti un om bun, sufletist, 

ca daruiesti atat de mult celor din jur si ii ajuti sa creasca, 
sa isi puna intrebari, sa invete, 
sa se disciplineze si sa lucreze cu ei insisi.
Astazi mi-am adunat notitele din timpul seminariilor. 

"Pentru ce"-ul a fost evident :). 
Imi era dor de un mic review, 
mi-am reamintit conceptele discutate si, 
odata puse pe hartie s-au intiparit si mai bine. 
Bineinteles ca au inceput sa se invarta rotitele 
si sa ma gandesc cum sa le pun in aplicare 
in relatiile cu ceilalti si, de ce nu, in relatia cu mine insami. 
Caci, da, am o relatie cu mine :)." (C.D.)