30 aug. 2013

orice drum îndreptat (sic) e bun!


”Faptul de a ne apropia îndeajuns 
de lucrurile și de ființele 
care ne-au părut din depărtare frumoase și misterioase, 
pentru a ne da seama că sînt lipsite de mister și de frumusețe, 
este un mod la fel de bun ca oricare altul 
de a rezolva problema existenței” 
Proust, La umbra fetelor în floare
citat de domnul profesor Vasile Gherghel

Pentru un aşa ţel, ce mi-e floarea, ce mi-e cuiul: 
"Am impresia ca indata ce am sa indrept ca lumea cuiele, 
o sa stiu la ce imi sunt de folos." 
Julio Cortazar, Şotron
am zis :)

Că tot am postat despre utilitatea facebook:
domnul Vasile Gherghel este profesor de filozofie la Iaşi, 
şi unul dintre "antrenaţii" lui Constantin Noica -
al doilea val, cum ar fi, după Liiceanu şi Pleşu.
La rândul său, antrenează niţel:
pe pagina sa de FB - publică - 
sunt mini seminarii pe marginea unor citate 
sau picturi cam minunate,
minunate, tehnic vorbind:
poţi să te minunezi, ai, adică, ocazia să te întrebi!