14 nov. 2012

Un interviu frumos cu proprietarul Revistei de Povestiri, un start-up cultural valoros si curajos


faptele-brandului: eu-daca-nu-citesc-ma-simt-prost-nu-stiu-fata-de-cine, fata-de-un-model-imaginar

”Poţi să trăieşti cum vrei tu cîtă vreme 
n-ai sentimentul că pierzi timpul.  
Depinde şi cu ce valori a crescut fiecare.  
Eu, dacă nu citesc, mă simt prost. 
Nu ştiu faţă de cine, faţă de un model imaginar. 
Fiecare cred ca are în capul lui o idee despre timpul bine folosit. 
Atunci aşa să facă. 

Îmi amintesc de un articol care se numea 
„Do Your Commitments Match Your Convictions?”
 în care autorul te punea să faci  
o listă cu cele mai importante chestii din viaţa ta 
şi apoi o listă cu activităţile cărora 
le dai cel mai mult timp de fapt. Să vezi acolo prăpastie. 
Distracţia în ziua de azi e foarte mare – 
şi asta în ambele sensuri: suntem distraţi şi distraşi. 
(..)
Deseori nu pot să ies uşor din stări negative.
 Cînd reuşesc e pentru că îmi dau seama că  
lucrurile care ni se întîmplă 
n-au niciodata o greutate a lor
au greutatea pe care le-o dăm.  
Şi relativizînd aşa, mă concentrez pe 
faptele mari pe care vreau să le fac.”

to be continued :)
 www.amaruideciocolata.ro

Aflaţi mai mult despre acest proiect cultural - şi curajos! - aici:
Să fim mândri de noi

si modalitati de sustinere, aici:
 http://www.revistadepovestiri.ro/planuri/

un interviu frumos si cu celalat editor al revistei, 
Motanov  Motanul Mov, antrenor de imaginatie pe Facebook, aici:
Motanov îi iubeşte pe toţi, el e ca sfinţii, numai că nu are sandale