1 nov. 2012

un blog cu personalitatea mea (sic)


”Coach-ul Magda Bunea, cu un "portofoliu" impresionant, absolventa a cursurilor de coaching (Metasysteme) si de excelenta in training si comunicare (Coaching Institute), diagnoza organizationala (Human Synergistics) si management (CODECS), dar si a unor cursuri postuniversitare de publicitate, poate fi gasita pe un blog cu personalitate, exact ca Magda.”


şi mi-am adus aminte şi de alte vorbe bune::

”Te urmarim de ceva timp. 
Blogul tau este unul dintre cele mai bune bloguri cu tenta culturala.  Zambim (empatic) si cu aceeasi sinceritate cand citim postari pertinente, documentate, traite si nu in ultimul rand cu subiecte culturale.”
Echipa LibHumanitas


  şi altele, ale unui cititor - bun :)
  ”Îmi place blogul.
   Îmi place mai ales exprimarea atât de directă şi sinceră. Din felul în care scrii mie îmi transmiţi următorul mesaj: Îmi place cine sunt, nu vreau să fiu altceva sau altcineva.
   B.D., participant la antrenament pentru comunicare, 2012

  şi altele, ale unui cititor entuziast (!)
  ”Te-am urmărit oleacă pe blog la uinuin. În principiu, dacă lumea ar fi populată de oameni ca tine, poate că viaţa ar fi mai uşor de suportat :)”
   G.D., participant la team building, courtesy Mara, 2008
 
şi de la.. concurenţă (mass media si advertising)
   ”încă nu m-am (b sau d)zmeticit din vijelia de mai jos - care e mai mult ca superlativul lui ”vulcanic”?
    cred că eşti un tsunami uman - compliment, bre”
    D.M., 2011

    Clar. Am mai zis: 
    Dragi ţi-s oamenii? Dragi!