25 sept. 2011

despre x% din ”eu”

(te) alergi?!
pune un "stop" -
s-ar putea să te.. prinzi! (sic)

completeaza urmatorul tabel ”eu”
viata mea apartine:
a % apartine persoanei A //
ce am castigat cedand acest procent?//
ce trebuie sa dau inapoi ca sa il rascumpar?//
ce voi castiga astfel?//

b % apartine persoanei B //s.a.m.d //.....
.
.
.
f % apartine firmei in care lucrez//
ce am castigat cedand acest procent?//
ce trebuie sa dau ca sa il rascumpar?//
ce voi castiga astfel?//

.
.
x % imi apartine mie// ce castig din asta?//
ce as castiga mai mult daca as avea mai mult?//
ce pot sa fac chiar acum ca sa am mai mult?

adică ”acum-acum” :)



In atelierele NESTworking pe care le sustin acum, la patru ani dupa aceasta postare, plantam cu grija, asa cum vrea fiecare, pentru ca fiecare isi creste mult valoarea.. "x": CAT IMI APARTIN MIE?

In perspectiva cresterii controlului asupra propriei vieti, un text util puteti citi aici:
''Locus of control'' - from limiting belief to empowering belief