15 mar. 2011

Despre ce e viata, dom'le..

m-a apucat "contopeala" – vorba lui Zoso!
(for the record, in pro(of)-life management terms -
alea-alea de le citarati voi –
my no 1 priority is ATTENTION)

sunteti cam competitivi, ashEa.
“Viata e despre cat de multe lucruri care iti plac
reusesti sa faci pana cand se termina” -
propozitia lui Andrei -
trage (de la trigger) pe mult, plin, dead..line.
io ma intinsei (de la Dylan) pe putin, gol, lived..line.
Voi sa mor consumata! :)
(dpdv coaching it is a more empowering frame).

cat despre "a/l mea/u de langa mine",
am grija! -
ca stiu ca ea/l se bizuie ca ESTE mereu,
si aici, si acolo,
a/l-mea/u-din-mine.

are Augustin un pasaj minunat
despre rostul (=ce spune)tristetii la plecarea cuiva:
grija ta (cea/l ramas) de viata ta creste,
caci creste cu grija de a-l pastra in viata, prin tine, pe cel plecat.

la fel si eu - SUNT! -
ma bizui pe tine:)

(hm. bad dom’gugl.
tre sa caut unde am scris io fraza aia din Confesiuni,
cand le-am citit acu doojdani)

un comentariu al meu de aici:
http://andreirosca.ro/exista-oameni/