8 iul. 2010

Domnule, ce de raspunsuri POT oamenii..

...si nu le (d)au pana cand nu sunt intrebati!
:)

Ia sa avem noi in fata ochilor intrebarea:
“Daca ai putea sa schimbi imediat si fara costuri
orice parte abusiness-ului, job-ului sau ocupatiei tale,
cu ce-ai incepe?”
http://www.mihaistanescu.ro/

Si sa vedem ce ne-a facut!
Clar, ne-a facut sa ne simtim bine – pentru ca suntem puternici :
toti am zis ca PUTEM sa schimbam ceva.
(de exemplu: mesele,”minele”, mentalitatea (altora), probabilul,
tzara (… ),reluarea, ”cum-ul”, oboseala,
privirea, mentalitatea (proprie),birocratia (altora – sic !),
facerea, cum-sa-te-faci-inteles)

Ceva-ul ne-a luminat cadrul de referinta/viata, de !/
Si ne-a dat masura distantei intre noi si ceva-ul de schimbat.

Distanta ne-a dat masura timpului necesar s-o strabatem.

Timpul – fiind bani – ne-a dat costurile
pe care le vom avea ca sa schimbam ceva-ul.

Costurile ne-au facut (din nou !) sa ne simtim bine:
suntem b o g a t i –
o sa avem nevoie de MULT timp sa schimbam ceva-ul!

Doar o singura persoana, saraca (!), e (SMART) achievable
in termenii qestiunii:

a(q)=min(t,c)
(unde a - answer/q - question/min - minim intre/t - timp, c - cost)

În rest, toată lumea are cele mai bune motive
sa NU schimbe nimic.
Tineti minte antrenamentul pentru ”cresterea stimei de sine”
in clasa a 2-a:
am cravata mea - sunt fericit!
si ma mandresc cu ea - sunt multumit!
flutura in vant
zalog de legamant...
asa si noi:
...am problema mea - sunt fericit!!!

Altfel, si io, ca gutuia...







Perfecta alegere, domnule coach, pentru aceasta intrebare –
grea, strepezitoare, dulce.. cand e coapta
:)

(ce a trebuit sa tastez eu ca semn ca sunt om si ca exist ?!
”COACH” !mwahaha, ce-mi place sa vin pe la tine, Mihai )